Белот за iOS

 

Белотът по време на разработката за iOS преди няколко месеца

Белотът по време на разработката за iOS преди няколко месеца

След 7 месеца портване, на 1 декември пуснахме белота за iOS.

Като основни инструменти използвахме LibGdx и RoboVM. Тази комбинация позволява програми написани на Java да се компилират за iOS платформа. Това улесни нещата по отношение на пренаписването на основни компоненти в играта. Някои от тях изобщо нямаше нужда да се пипат и работеха out-of-the-box, но с други положението не беше толкова добро.

Най-много време и усилия отне пренаписването на потребителския интерфейс и екраните за Настройки, Статистика и всички диалогови прозорци в играта. Тъй като в Андроид версията използваме стандартните класове и прозорци на операционната система, нямаше как да ги преизползваме в iOS защото тези класове просто не съществуват там.

Като цяло сме доволни от резултата, но все още има неща за оправяне. Например, няма разбивка по ръце в края на раздаването, няма анимация при спечелване на раздаване, някои графики и шрифтове са леко назъбени при някои устройства. Това ще бъдат приоритетите за следващите най-скорошни версии.

Ще се радваме ако я пробвате, споделите с приятели и ни пишете за проблеми, подобрения и въпроси! Пишете ни на support@middlehut.com или androidbelot@gmail.com.

Весели празници и весело посрещане на новата 2016 година!
Екипът на Middle Hut

Download on the AppStore

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *